
Klientu apkalpošanas speciālists Jēkabpilī
Darba apraksts
* Klientu konsultēšana un apkalpošana birojā un pa telefonu
* Kredīta dokumentu pārbaude un kredīta līgumu sagatavošana
Prasības kandidātiem
* Augstākā, nepabeigta augstākā vai profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu jomā
* Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas
* Datorprasmes, atbildības sajūta un precizitāte
* Darbs arī vakaros un brīvdienās pēc „slīdošā grafika”
* Vēlama pieredze klientu apkalpošanas sfērā un angļu valodas zināšanas
Uzņēmums piedāvā
* Elastīgu darba laika grafiku, kas savienojams ar studijām
* Izaugsmes iespējas, zināšanas un pieredzi perspektīvā nozarē
* Darbam atbilstošu atalgojumu
* Veselības apdrošināšanu
Cita informācija
Ja esat ieinteresēts (-a) pievienoties mūsu draudzīgajai un saliedētajai komandai, sūtiet pieteikuma vēstuli un CV uz e-pastu cv@bg.lv ar norādi "Klientu apkalpošanas speciālists Jēkabpilī"!
Pieteikuma vēstulē lūdzam norādīt vēlamo atalgojumu un iespējamo darbā stāšanās laiku.