
Nodrošināt klientu apkalpošanas pakalpojumus konkrētiem uzņēmuma klientiem vai projektiem.
Darba pienākumi:
Ienākošo zvanu apkalpošana
Datu ievade
Informācijas sniegšana
Informācijas un produktu/procedūru pārzināšana
Risinājuma rašana klienta interesēs
Komunikabilitāte
Labas iemaņas darbā ar datoru
Prasme strādāt precīzi
Spēja orientēties uz rezultātu
Iespēju savienot darbu ar mācībām
Izaugsmes iespējas
Sociālās garantijas
Aizraujošu un daudzveidīgu darbu
Darba vieta: Bauskas iela 58a, Rīga
Darba laiks: Maiņu darbs
Lūdzam sūtīt CV uz e-pastu: sanita.kuzmina@transcom.com
SIA Transcom WorldWide ir pārstāvēts 29 Eiropas valstīs (73 zvanu centri), kuros strādā vairāk kā 16 000 darbinieki. Uzņēmuma starptautiskā pieredze ļauj SIA Transcom WorldWide Latvia piedāvāt profesionālus zvanu centra pakalpojumus Organizācija dibināta 1995.gadā, Latvijā uzņēmējdarbība uzsākta 2001.gadā. Šobrīd uzņēmumā strādā vairāk kā 320 darbinieku. Uzņēmuma galvenie darbības virzieni: Zvanu centra pakalpojumi jeb CRM(klientu attiecību vadības) pakalpojumu sniegšana.
www.transcom.com