Darba apraksts
• esošo klientu apkalpošana un jaunu klientu piesaiste,
• aktīva produktu pārdošana pa telefonu,
• klientu datubāzes veidošana un uzturēšana,
• rūpes par pārdošanas procesa veiksmīgu norisi.
• aktīva produktu pārdošana pa telefonu,
• klientu datubāzes veidošana un uzturēšana,
• rūpes par pārdošanas procesa veiksmīgu norisi.
Prasības kandidātiem
• pabeigta augstākā izglītība (vai Tu studē vakara vai neklātienes studiju programmā);
• interese un izpratne par IT sistēmu darbību;
• iepriekšēja veiksmīga pieredze klientu apkalpošanas jomā, vēlams pārdošanā pa telefonu;
• ļoti labas latviešu valodas zināšanas, kā arī labas angļu un krievu valodas zināšanas;
• Tu proti pieklājīgi un atsaucīgi komunicēt ar klientiem, proti strādāt neatlaidīgi un nepadodies pie pirmajām grūtībām.
• interese un izpratne par IT sistēmu darbību;
• iepriekšēja veiksmīga pieredze klientu apkalpošanas jomā, vēlams pārdošanā pa telefonu;
• ļoti labas latviešu valodas zināšanas, kā arī labas angļu un krievu valodas zināšanas;
• Tu proti pieklājīgi un atsaucīgi komunicēt ar klientiem, proti strādāt neatlaidīgi un nepadodies pie pirmajām grūtībām.
Uzņēmums piedāvā
• iespēju pilnveidoties augstā profesionālā līmenī;
• atbalstu no izciliem kolēģiem;
• lielisku darba vidi stabilā un uz attīstību vērstā uzņēmumā;
• konkurētspējīgu atalgojumu;
• modernu biroju Rīgas centrā;
• uzņēmuma apmaksātas brokastis ikdienu kopā ar kolēģiem;
• citus DPA darbinieku lojalitātes un attīstības programmas labumus!
• atbalstu no izciliem kolēģiem;
• lielisku darba vidi stabilā un uz attīstību vērstā uzņēmumā;
• konkurētspējīgu atalgojumu;
• modernu biroju Rīgas centrā;
• uzņēmuma apmaksātas brokastis ikdienu kopā ar kolēģiem;
• citus DPA darbinieku lojalitātes un attīstības programmas labumus!