
Klientu apkalpošanas speciālistu
Darba apraksts
Jaunu un esošo klientu apkalpošanas, konsultēšana un līgumu slēgšana,
Iesniegumu, sūdzību un citu pieteikumu apstrāde,
Informācijas sagatavošana no Rīgas pašvaldībām, kas saistīta ar iedzīvotāju dzīvesvietu deklarēšanu,
Sadarbības uzturēšana ar citām uzņēmuma nodaļām un valsts institūcijām.
Prasības kandidātiem
Telekomunikācijas prasmes un komunikabilitāte,
Vidējā vai vidējā speciālā izglītība,
Ļoti labas latviešu un krievu valodas zināšanas, angļu valoda sarunvalodas līmenī,
Pieredze klientu apkalpošanā,
Pārzināt Word, Excel, Internet programmas.
Uzņēmums piedāvā
Stabilu darbu un atalgojumu stabilā kompānijā,
Interesantu darbu, pievienojoties stabili augošam uzņēmuma kolektīvam,
Draudzīgu un profesionālu darba vidi.
Cita informācija
Lūdzam sūtīt CV ar norādi "Apkalpošanas speciālists" uz e-pastu info@ksa.lv vai pa faksu 7564851