2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas un tehniskās atbalsta speciālists/-e

CVMarket.lv klients
1200 - 1500 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

GALVENIE UZDEVUMI:

  • Klientu tehnisko sūdzību izskatīšana un pieteikumu risināšana sadarbībā ar tehnisko komandu.
  • Atbilstoši Bites klientu apkalpošanas standartiem, nodrošināt savlaicīgu informācijas nodošanu klientiem un/vai saistītajām uzņēmuma nodaļām.
  • Veikt tīkla pārklājuma monitoringu, tai skaitā apkopojot klientu sniegto informāciju par tīkla pārklājuma kvalitāti.
  • Uzņēmuma iekšējo projektu vadība, kas saistīta ar tehniskiem uzlabojumiem un ikdienas pienākumu optimizēšanu.

Prasības kandidātiem

MUMS IR SVARĪGI, LAI:

  • Situāciju analizēšana un tehniskie risinājumi ir Tava aizraušanās.
  • Tev piemīt tādas īpašības kā prasme komunicēt ar dažāda temperamenta cilvēkiem, precizitāte visā ko dari un vēlme apgūt ko jaunu.
  • Tavas latviešu un angļu valodas zināšanas ir labā sarunvalodas līmenī.
  • Izglītība un/vai pieredze IT/Telekomunikāciju nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību.

Uzņēmums piedāvā

KO MĒS PIEDĀVĀJAM?

  • Darba ikdienu pavadīt pie taisnīga darba devēja, kas saprot, cik liela vērtība uzņēmumā ir tieši cilvēkam.
  • Pamatojoties uz Tavām zināšanām, prasmēm un kompetences, atalgojumu amplitūdā no EUR 1200 līdz EUR 1500 (pirms nodokļu nomaksas).
  • Iedvesmojošu darba vidi, atsaucīgu vadību un kolēģus.
  • Profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas.
  • Visas sociālās garantijas.
  • Veselības apdrošināšanu, apmaksātus sakarus, neierobežotu internetu, kā arī vēl vismaz divdesmit labumus no mūsu "BITE" labumu groza katrai gaumei.