Darba apraksts
Amata mērķis/uzdevums:
Nodrošināt klientu apkalpošanas pakalpojumus konkrētiem uzņēmuma klientiem vai projektiem.
Darba pienākumi:
Tiešās pārdošanas līnijas apkalpošana ( darbs ar jauniem klientiem)
Aktīva jauno klientu piesaistīšana
Datu ievade
Informācijas sniegšana
Informācijas un produktu/procedūru pārzināšana
Risinājuma rašana klienta interesēs
Nodrošināt klientu apkalpošanas pakalpojumus konkrētiem uzņēmuma klientiem vai projektiem.
Darba pienākumi:
Tiešās pārdošanas līnijas apkalpošana ( darbs ar jauniem klientiem)
Aktīva jauno klientu piesaistīšana
Datu ievade
Informācijas sniegšana
Informācijas un produktu/procedūru pārzināšana
Risinājuma rašana klienta interesēs
Prasības kandidātiem
Labas pārliecināšanas un pārdošanas prasmes
Pašmotivētība un spēja orientēties uz rezultātu
Prasme strādāt precīzi
Labas iemaņas darbā ar datoru
Labas latviešu un krievu valodas zināšanas
Obligāti -Pierādāma veiksmīga pieredze pārdošanā pa telefonu, ne mazāk kā trīs mēneši
Pašmotivētība un spēja orientēties uz rezultātu
Prasme strādāt precīzi
Labas iemaņas darbā ar datoru
Labas latviešu un krievu valodas zināšanas
Obligāti -Pierādāma veiksmīga pieredze pārdošanā pa telefonu, ne mazāk kā trīs mēneši
Uzņēmums piedāvā
Profesionālas apmācības
Izaugsmes iespējas
Sociālās garantijas
Aizraujošu un daudzveidīgu darbu stabilā, starptautiskā kompānijā
Izaugsmes iespējas
Sociālās garantijas
Aizraujošu un daudzveidīgu darbu stabilā, starptautiskā kompānijā
Cita informācija
Darba vieta: Bauskas iela 58a, Rīga
Darba laiks: Maiņu darbs
Sūtot CV norādīt vakanci- Klientu apkalpošanas/pārdošanas speciālists
Lūdzam sūtīt CV uz e-pastu: lana.jerumane@transcom.com