
Klientu apkalpošnas menedžeris
Darba apraksts
* Sadarbības attīstība ar esošajiem uzņēmuma klientiem un jaunu klientu piesaiste
* Prasme patstāvīgi plānot, organizēt un nodrošināt ikdienas darbu
Prasības kandidātiem
* Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
*Izpratne par uzņēmējdarbību un ar to saistītajiem LR tiesību aktiem
* Labas latviešu un krievu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas
* Teicama prasme darbam ar MS Office programmām
* Augsta atbildības sajūta, precizitāte un patstāvība
* Labas analītiskās spējas un plānošanas prasme
* B kategorijas autovadītāja apliecība
Uzņēmums piedāvā
* Stabilu atalgojumu
* Labus darba apstākļus draudzīgā kolektīvā
* Interesantu, radošu un atbildīgu darbu komandā
Cita informācija
CV un pieteikuma vēstules līdz š.g. 31.jūlijam lūdzam sūtīt uz
e - pastu:birojs@ rnsd.lv
faksu: 5307149