2023-04-13 14:47:21

Klientu atbalsta centra speciālists/-e

CVMarket.lv klients
1300 - 1500 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Aicinām "Omniva" komandai pievienoties klientu atbalsta centra speciālistu/-i

 

Galvenie darba pienākumi:

  • draudzīgi komunicēt ar "Omniva" klientiem pa telefonu, e-pastu un sociālajiem tīkliem;
  • rast risinājumu dažādām situācijām un rūpēties par klientu apmierinātību;
  • paralēli pārvaldīt vairākas datorsistēmas informācijas apstrādei un komunikācijai.

Prasības kandidātiem

Novērtēsim, ja Tev ir:

  • iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā;
  • ļoti labas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas vismaz vidējā līmenī;
  • atbildības sajūta, empātija, spēja strādāt dinamiskos apstākļos un vēlme palīdzēt klientiem;
  • iemaņas darbā ar datoru un dažādām sistēmām;
  • spēja strādāt pilnas slodzes maiņu grafiku (t.sk. dažkārt brīvdienās vai svētku dienās).

Uzņēmums piedāvā

Ar prieku sniegsim Tev:

  • mūsdienīgu un sakārtotu darba vidi, kur tiek atbalstīta atklāta organizācijas kultūra, profesionalitāte un pastāvīga pilnveidošanās;
  • draudzīgus un atsaucīgus kolēģus, kuri rūpēsies par aizraujošu darba vidi;
  • atalgojuma stundas likmi 4,50 EUR bruto (svētku dienās – dubultlikme) un piemaksas par mērķu izpildi (no 450 EUR bruto);
  • pievilcīgu darbinieku labumu grozu ar veselības apdrošināšanu, papildus apmaksātām atvaļinājuma dienām, sporta izdevumu, psihologa konsultāciju kompensācijām, apmaksātu darbinieku autobusu u.c. labumiem;
  • iespēju strādāt hibrīddarba režīmā – gan no mājām, gan modernām biroja telpām Mārupē, Dzirnieku ielā 24;
  • apmācības savu prasmju pilnveidošanai;
  • iespēju strādāt uzņēmumā, kas ieguvis 2.vietu aptaujā Top Darba Devējs 2022 transporta un loģistikas nozarē, kā arī statusu “Ģimenei draudzīga darba vieta”.