2023-04-13 14:47:21

Klientu atbalsta speciālists/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

spēļu zāļu videonovērošana, pārkāpumu fiksēšana,
telefoniska un elektroniska komunikācija ar struktūrvienībās nodarbināto personālu,
struktūrvienībās izvietoto videonovērošanas kameru tehniskā stāvokļa novērtēšana,
no struktūrvienībām saņemtās informācijas reģistrēšana un nodošana.

Prasības kandidātiem

vismaz vidējā izglītība,
teicamas latviešu un labas krievu valodas zināšanas,
ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel),
spēja analizēt un sistematizēt saņemto informāciju,
spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un operatīvi reaģēt nestandarta situācijās,
prasme sadarboties un vēlme strādāt komandā,
precizitāte, augsta atbildības sajūta un pozitīva attieksme pret darbu.

Uzņēmums piedāvā

darba vietu uzņēmuma centrālajā birojā, mūsdienīgus darba apstākļus,
bezmaksas profesionālu apmācību,
stabilitāti un sociālās garantijas,
darbu maiņās (dienas un nakts)

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz otro atlases kārtu.