
Klientu attiecību (CRM) speciālists/-e
Darba apraksts
- Vadīt klientu attīstības cikla kampaņas, lai savlaicīgi un saskaņā ar budžetu veicinātu iedarbīgu un efektīvu saskaņoto reklāmas kampaņu realizāciju
- Īstenot CRM kampaņu stratēģiju visiem klientu segmentiem visos kanālos
- Klientu attīstības cikla pārvaldība
- Atbalstīt mazumtirdzniecības kanālus, izmantojot produktu reklāmu sūtījumus pa pastu, nodrošināt rentablas kampaņas
- Aktīvi iesaistīties projektos
- Vadīt aģentūras un piegādātājus
- Cieši sadarboties ar reģionālajiem vadītājiem, mārketinga un finanšu nodaļu
Prasības kandidātiem
- CRM mārketinga pieredze
- Analītiskās iemaņas
- Tiešā mārketinga pieredze
- Labas komunikācijas iemaņas un prasme sadarboties ar klientiem
- Aģentūru vadīšanas pieredze
- Spēja strādāt patstāvīgi
- Laba latviešu, krievu un angļu valodas prasme
- Vēlama pieredze finanšu pakalpojumu jomā
Uzņēmums piedāvā
- Izaicinošu darbu starptautiskā uzņēmumā ar plašām iespējām pilnveidot savas profesionālās zināšanas
- Iespēju veidot karjeru GE korporācijā
- Sociālās garantijas un motivējošu atalgojumu
Cita informācija
Ja vēlaties uzzināt par mums vairāk, apmeklējiet www.btb.lv un www.gemoney.lv
Gaidīsim Jūsu CV un motivācijas vēstuli līdz 2007. gada 13. aprīlim uz btb@btb.lv, norādot vakanci.
Lūdzam ievērot, ka par rezultātiem tiks informēti tikai tie kandidāti, kuri tiks aicināti uz intervijām.