Darba apraksts
Jaunu tirgu apguve un starptautisku klientu piesaistīšana;
Vadīt pārdošanas aktivitātes Lattelecom grupas uzņēmumu klientiem un nodrošināt ieņēmumu palielināšanu un klientu apmierinātības mērķu sasniegšanu;
Izprast klientu ilgtermiņa biznesa vajadzības pēc Lattelecom grupas integrētajiem risinājumiem (ieskaitot telekomunikāciju, IT un biznesa procesu ārpakalpojumu biznesa virzienus) un vadīt piedāvājumu gatavošanu un prezentēšanas aktivitātes;
Pārzināt Lattelecom grupas piedāvātos pakalpojumus, nodrošināt esošajiem klientiem informāciju par pakapojumiem un sniegt konsultācijas par tiem
Vadīt pārdošanas aktivitātes Lattelecom grupas uzņēmumu klientiem un nodrošināt ieņēmumu palielināšanu un klientu apmierinātības mērķu sasniegšanu;
Izprast klientu ilgtermiņa biznesa vajadzības pēc Lattelecom grupas integrētajiem risinājumiem (ieskaitot telekomunikāciju, IT un biznesa procesu ārpakalpojumu biznesa virzienus) un vadīt piedāvājumu gatavošanu un prezentēšanas aktivitātes;
Pārzināt Lattelecom grupas piedāvātos pakalpojumus, nodrošināt esošajiem klientiem informāciju par pakapojumiem un sniegt konsultācijas par tiem
Prasības kandidātiem
Pieredze darbā ar telekomunikāciju, IT un/vai biznesa procesu ārpakalpojumu risinājumiem;
Augstākā izglītība ekonomikā, biznesa vadībā vai telekomunikācijās;
Vismaz 3 gadu pieredze pārdošanā un klientu apkalpošanā;
Pieredze vadīt pārdošanas aktivitātes un veidot ilgtermiņa attiecības ar korporatīvajiem klientiem;
Orientācija uz profesionālu klientu apkalpošanu;
Prezentācijas un pārrunu vadīšanas prasmes;
Spēja pieņemt lēmumus patstāvīgi, uzņemties atbildību, izrādīt iniciatīvu;
Prasme argumentēt un pārliecināt;
Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas. Vācu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.
Augstākā izglītība ekonomikā, biznesa vadībā vai telekomunikācijās;
Vismaz 3 gadu pieredze pārdošanā un klientu apkalpošanā;
Pieredze vadīt pārdošanas aktivitātes un veidot ilgtermiņa attiecības ar korporatīvajiem klientiem;
Orientācija uz profesionālu klientu apkalpošanu;
Prezentācijas un pārrunu vadīšanas prasmes;
Spēja pieņemt lēmumus patstāvīgi, uzņemties atbildību, izrādīt iniciatīvu;
Prasme argumentēt un pārliecināt;
Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas. Vācu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.
Uzņēmums piedāvā
Dinamisku darbu vienā no pieredzes bagātākajiem elektronisko sakaru uzņēmumiem Latvijā;
Profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas;
Jūsu spējām un prasmēm atbilstošu atalgojumu un labu sociālo nodrošinājumu..
Profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas;
Jūsu spējām un prasmēm atbilstošu atalgojumu un labu sociālo nodrošinājumu..