
Darba sludinājuma numurs
#1486179
KLIENTU KONSULTANTE/S ZVANU CENTRĀ UZ SEZONU LĪDZ SEPTEMBRIM
CVMarket.lv klients
Cēsis
Saite ir nokopēta starpliktuvē
Darba sludinājuma termiņš beidzies!
Darba apraksts
Realizēt amata misiju:
Ātri un efektīvi veicu HoReCa klientu apkalpošanu pa tālruni. Nodrošinu kvalitatīvu pasūtījumu noformēšanu, inventāra un izbraukumu tirdzniecību dokumentu noformēšanu un uzskaiti, atbalstu HoReCa tirdzniecības pārstāvjiem.
Tavā atbildībā:
- atbildēšana uz ienākošajiem telefona zvaniem;
- cenu, atlaižu un sortimenta piedāvājumu sagatavošana klientiem.
- klientu sūdzību risināšana pozitīvā veidā;
- tiešās pārdošanas veikšana un operatīvo darbu informācijas nodošana tirdzniecības komandai;
- produkcijas un inventāra izrakstīšana, un aktu sagatavošana;
- izbraukuma tirdzniecības projektu plānu sastādīšana;
- inventarizācijas atskaites izveide un uzturēšana;
Prasības kandidātiem
- novērtēsim, ja Tev ir klientu apkalpošanas pieredze;
- vidējo izglītību (vidējā speciālā, vidējā profesionālā);
- precizitāti, loģisko domāšanu un augstu atbildības sajūtu;
- spēju patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, sasniedzot noteiktus mērķus;
- pozitīvu attieksmi, labas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
- labas Microsoft Excel zināšanas;
- prasmes darbā ar mūsdienīgām tehnoloģijām un datorprogrammām.
Uzņēmums piedāvā
- iespēju iegādāties produkciju par pievilcīgām cenām un nobaudīt produktu pirms tā nokļūšanas veikala plauktā;
- apmācību, kas nepieciešama darba pienākumu veikšanai;
- transporta izdevumu līdzfinansējumu jeb gultas vietu dienesta dzīvoklī, ja dzīvesvieta ir ārpus Cēsīm;
- labus darba apstākļus, sociālās garantijas, nelaimes gadījumu apdrošināšanu;
- atalgojumu sākot no 800 EUR – 1100EUR (bruto) mēnesī , atkarībā no pārdošanas rezultātu sasniegšanas;
- darba laiku darba dienās no 09:00-18:00
- darba vietu Cēsīs uz noteiktu laiku līdz septembrim.
Darba sludinājuma numurs
#1486179