
Klientu konsultants/-e
Darba apraksts
* veidot un uzturēt labas attiecības ar biznesa klientiem;
* aktīvi piesaistīt jaunus klientus;
* Latvijas Pastā pārstāvēt klienta intereses, savukārt pie klienta pārstāvēt Latvijas Pasta intereses.
Prasības kandidātiem
* elastīga domāšana un pozitīvs skatijums uz dzīvi;
* sabiedriskums ar vēlmi vēl vairāk attīstīt savas komunikācijas prasmes darbā ar cilvēkiem;
* augstākā izglītība vai ceļš uz to;
* labas latviešu un krievu valodas zināšanas, angļu valoda būs liels pluss;
* sekmīga pieredze pakalpojumu pārdošanā un darbā ar biznesa klientiem;
* patika un prasme pārliecināt citus cilvēkus;
* autovadītāja tiesības.
Uzņēmums piedāvā
* interesantu,atbildīgu un dinamisku darbu;
* iespēju pilnveidoties un augt profesionāli;
* izaugsmes iespējas uzņēmumā;
* gan fiksētu, gan arī no darba rezultātiem atkarīgu atalgojumu sistēmu;
* modernu darba vidi Rīgā, Latvijas Pasta jaunajās telpās Lidostas rajonā.
Cita informācija
CV un motivētus pieteikumus lūdzam sūtīt līdz 2006.gada 11.septemrbim Personāla attīstības daļai, Aspazijas bulvārī 24, Rīgā, LV - 1050; e - pasts: personals@pasts.lv.