
Profesionāla un kvalitatīva klientu konsultēšana un apkalpošana;
Dokumentācijas sagatavošana un kontrole;
Klientu informēšana par uzņēmuma pakalpojumiem un produktiem, to pārdošana.
Vismaz 2 gadu pieredze klientu apkalpošanas jomā;
Vēlama augstākā izglītība;
Labas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas, vēlamas labas angļu valodas zināšanas;
Datorprasmes lietotāja līmenī.
Profesionlās attīstības un izaugsmes iespējas;
Dinamisku un interesantu darbu;
Amatam atbilstošu atalgojumu, sociālās garantijas.
Mēs informēsim tikai atbilstošos kandidātus.
Enjoy Recruitment klients, stabils un starptautisks uzņēmums, kas darbojas pakalpojumu sfērā, aicina darbā klientu konsultantu.