https://www.cvmarket.lv/207379

You've found an archived job ad

It's time to move on. There are new & better jobs waiting for you!

View new job ads
Joboffer number #207379
Remote work possibility

Klientu kontaktu centra speciālists/-e

CV Market´s client
Daugavpils novads, possibility to work from home office
Job ad expired!

Remote work possibility

Job Description

Darba pienākumu apraksts:

  • Ienākošo pasūtījumu pieņemšana (pa tālruni, e-pastu).
  • Klientu konsultēšana, sarunas pārvaldīšana, darba sadalīšana.
  • Komunikācija ar citām uzņēmuma struktūrvienībām.
  • Administratīvo uzdevumu veikšana. 


Requirements

Prasības kandidātiem:

  • Juties labi, palīdzot cilvēkiem.
  • Proti atrast kopēju valodu pat ar ļoti atšķirīgām personām.
  • Spēj pārvaldīt sarunu stresa situācijā.
  • Proti sazināties krievu, angļu valodā (priekšrocība).
  • Spēj veikt uzdevumus organizētā veidā.
  • Meklējam darbinieku, kurš varētu strādāt no mājām un daļēji birojā.

 

Gūsi priekšrocību, ja:

  • Ir pieredze apdrošināšanas sfērā.
  • Interesē automašīnu modeļi.
  • Tev ir pieredze pārdošanas/klientu apkalpošanas sfērā.
  • Lietuviešu valodas prasme.


Company offers

Mēs Jums piedāvājam:

  • Iegūt pieredzi starptautiskā uzņēmumā.
  • Piebiedroties Carglass uzņēmuma tēla un vērtībās veidošanā.
  • Tiekties pēc vis augstākiem standartiem klientu apkalpošanas sfērā.
  • Iegūt novērtējumu un saņemt finansiālu motivāciju.

 

Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".


Darba sludinājuma numurs
#207379

Location:
Daugavpils novads, possibility to work from home office
Job type:
full-time
Additional info:
employee
Gross salary: From 1000 €/m Before tax
Expiration date:
28 July 2020
Published:
29 June 2020

CV Market´s client

Carglass® is the worldwide leader in vehicle glass repair and replacement. Building on its existing capability and expertise, Carglass® is taking an industry leading position in ADAS (Advanced Driver-Assistance Systems) recalibration. In addition, it manages vehicle glass claims on behalf of insurance customers.
Company is committed to its purpose of making a difference with real care for its customers, people and society.
Company served 18.2 million consumers in 2019 in 39 countries with a focus on service quality generating a very high level of customer satisfaction.

View More

You are applying to:
Klientu kontaktu centra speciālists/-e
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!