2023-04-13 14:47:21

Klientu menedžeris/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

• Potenciālo un esošo klientu apkalpošana pa tālruni un uz vietas birojā – zvanu pieņemšana, dokumentu sagatavošana un reģistrēšana, pakalpojuma pārtraukumu reģistrēšana u.tml.
• Uzņēmuma pakalpojumu sniegšanas kontrole (ierīkošanas termiņu kontrole, sekošana bojājumu novēršanai u.c.)
• Debitoru kontrole – apmaksas atgādinājumu izsūtīšana, pakalpojuma atslēgšanas uzdevumu sagatavošana, sekošana klientu maksājumiem.
• Dažādu pārskatu sagatavošana saistībā ar klientiem un to izmantotajiem pakalpojumiem.

Prasības kandidātiem

• spēja viegli saprasties ar cilvēkiem, komunikabilitāte
• labas latviešu valodas zināšanas (sarunvaloda un rakstība)
• vispārējas krievu valodas zināšanas (sapratne un elementāra saziņa)
• angļu valodas zināšanas (ikdienas saziņa) - ieteicamas
• pieredze klientu apkalpošanas darbā (uzņēmumu palīdzības dienestā vai pārdošanā)
• pieredze dokumentu sagatavošanā, dažādu uzskaites sistēmu izmantošanā
• labas datorprasmes (biroja programmatūra)
• tehniskās zināšanas tīklu tehnoloģijās tiks uzskatītas par priekšrocību

Uzņēmums piedāvā

• Darbu nelielā un draudzīgā kolektīvā
• Strādāt vidē, kuras attīstība būs arī Tavās rokās.
• Saņemt individuālajam ieguldījumam atbilstošu atalgojumu
Darba vieta
• Jelgava

Gaidīsim Jūsu CV un pieteikuma vēstuli!