
Jūsu pienākumos būs:
*profesionāla, uz attīstību orientēta sadarbības veidošana ar uzņēmuma esošajiem klientiem un jaunu klientu piesaiste;
*pārdošanas procesa organizēšana, nodrošinot augsta līmeņa servisu atbilstoši uzņēmuma vērtībām;
*klienta vajadzību izzināšana un piedāvājumu sagatavošana;
*piedalīšanās mārketinga aktivitāšu izstrādē un to realizācija.
Nepieciešamā profesionālā sagatavotība un prasmes:
*iepriekšēja pieredze pārdošanā;
*labas latviešu un krievu valodas zināšanas;
*B kategorijas autovadītāja apliecība;
*labas datorprasmes.
Sekmīgam darbam nepieciešamās personības īpašības:
*orientācija uz sasniegumiem un jauniem izaicinājumiem;
*komunikabilitāte;
*spēja ātri apgūt jaunas zināšanas;
*prasme plānot laiku un organizēt savu darbu.
*dinamisku un interesantu darbu stabilā, strauji augošā uzņēmumā;
*radošu, jaunu un draudzīgu kolektīvu;
*iespēju izpaust un realizēt savas idejas;
*profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas;
*konkurētspējīgu atalgojumu, sociālās garantijas;
*komfortablu, modernu darba vidi un visu nepieciešamo produktīvam darbam.
CV un pieteikumus sūtīt uz e-pastu: cv(at)hill.lv
Kontaktinformācija: Tālrunis +371 29355935
Mūsu klients, savas nozares līderis Latvijā, kura darbības virziens ir plaša profila biroja tehnikas serviss, biroja tehnikas, izejmateriālu, kancelejas, saimniecības un pārtikas preču tirdzniecība un piegāde birojiem. Uzņēmums Latvijas tirgū darbojas no 2002. gada. Pateicoties 10 gadu pieredzei, no maza uzņēmuma ar pāris darbiniekiem ir izaudzis līdz 80 darbinieku lielai komandai. Uzņēmuma 2011.gada neto apgrozījums sasniedza 2,5 miljonu latu, kas salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir par 23% vairāk. Uzņēmuma vadība aicina pievienoties savai komandai