2023-04-13 14:47:21

Klientu servisa speciālists/-e

CVMarket.lv klients
No 850 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

• Nodrošināt klientu apkalpošanu atbilstoši standarta prasībām (e-pasts, tālrunis, sociālie tīkli u.c.).
• Nodrošināt operatīvu un efektīvu no klientiem saņemto atsauksmju apstrādi un atgriezeniskās saites sniegšanu klientiem.
• Monitorēt klientu apkalpošanas kvalitāti un ieviest klientu apkalpošanas standartu visās struktūrvienībās, kuras iesaistītas klientu apkalpošanā.
• Analizēt, apkopot informāciju un datus par saņemtajiem klientu iebildumiem, analizēt to cēloņus un iniciēt nepieciešamos uzlabojumus (darbinieku apmācībās, procesos utml.).
• Analizēt zvanu centra darba kvalitāti un efektivitāti, ieviest nepieciešamos uzlabojumus, uzturēt un atjaunināt e-pastu šablonus.
• Analizēt klientu apkalpošanas kvalitāti (‘slepenais pircējs’), klientu apmierinātību (NPS) un iniciēt nepieciešamos uzlabojumus.
• Iesaistīties citos klientu pieredzes uzlabošanas projektos.

Prasības kandidātiem

• Iepriekšēja veiksmīga pieredze klientu apkalpošanā un kvalitātes
novērtēšanas projektos.
• Ļoti labas MS Office prasmes.
• Labas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas (mutvārdos un rakstos).
• Analītiskās prasmes, atbildība, orientācija uz klientu.
• Spēja atbildīgi un efektīvi plānot laiku.
• Patstāvīgs komandas spēlētājs ar elastīgu domāšanu
un ‘can do’ attieksmi.
• B kategorijas autovadītāja apliecība.

Uzņēmums piedāvā

• Interesantu darbu dinamiskā vidē, starptautiskā, stabili augošā uzņēmumā. • Draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus, kas ir mūsu panākumu atslēga. • Darbam nepieciešamās apmācības. • Konkurētspējīgu atalgojumu atbilstoši padarītajam. • Atalgojumu sākot no EUR 850 bruto (atkarīgs no iepriekšējas pieredzes). Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".