Darba apraksts
- Komunikācija un ilgtermiņa attiecību veidošana ar esošajiem kompānijas klientiem.
- Vizītes pie klientiem.
- Klientu pasūtījumu apstrāde un ievadīto pasūtījumu izsekošana.
- Iepriekš izstrādātu mērķu sasniegšana un plānu realizācija.
- Cenu piedāvājumu izstrāde.
- Darbs ar dokumentiem, rēķinu izrakstīšana, darbs ar parādniekiem.
- Konflikta situāciju risināšana.
- Iekšējās darba kārtības noteikumu ievērošana.
- Atskaišu sagatavošana.
Prasības kandidātiem
- Vēlama augstākā izglītība, bet ne zemāk kā profesionālā vidējā izglītība.
- Pieredze darbā ar klientiem; pieredze transporta un loģistikas nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību.
- Lieliskas prezentācijas, komunikācijas un pārliecināšanas spējas, prasme risināt konfliktisituācijas, augsta atbildības sajūta un stresa noturība.
- Spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā.
- Ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski.
- Labas Windows un MS Office zināšanas.
- B kategorijas autovadītāja tiesības.
Uzņēmums piedāvā
- Interesantu, dinamisku darbu stabilā un starptautiskā uzņēmumā.
- Labus darba apstākļus.
- Konkurētspējīgu atalgojumu, bonusus un prēmijas.
- Ilggadīgas perspektīvas šim amatam un izaugsmes iespējas.
Ja Jūs esat ieinteresēts/-a, lūdzu sūtiet savu CV un pieteikuma vēstuli uz e-pasta adresi: valerija (at) trendsetters.lv ar norādi „KLIENTU SERVISA SPECIĀLISTS /-E”. Kontaktpersona: Valērija Savčenko, tālr. 27798998.
Cita informācija
Mēs informēsim tikai atbilstošos kandidātus.
Konfidencialitāte garantēta.