Mēs piedāvājam
- Darbu stabilā, strauji augošā uzņēmumā un draudzīgas komandas atbalstu;
- Profesionālo kompetenču pilnveidošanu un karjeras izaugsmes iespējas;
- Kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu un motivējošu bonusu sistēmu.
Gaidīsim Jūsu CV ar norādi "KLIENTU SERVISA ZVANU CENTRA VADĪTĀJS/-A "
- Profesionālo kompetenču pilnveidošanu un karjeras izaugsmes iespējas;
- Kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu un motivējošu bonusu sistēmu.
Gaidīsim Jūsu CV ar norādi "KLIENTU SERVISA ZVANU CENTRA VADĪTĀJS/-A "
No Tevis mēs ceram sagaidīt
- Pieredze klientu apkalopšanas un vadības jomā;
- Labas latviešu un krievu un angļu valodas zināšanas;
- Labas komunikāciju prasmes, spēja risināt sarežģītas situācijas un orientēties lielā informācijas apjomā;
- Labas datora lietošanas prasmes (MS Office);
- Vēlama pieredze IT jomā;
- Labas latviešu un krievu un angļu valodas zināšanas;
- Labas komunikāciju prasmes, spēja risināt sarežģītas situācijas un orientēties lielā informācijas apjomā;
- Labas datora lietošanas prasmes (MS Office);
- Vēlama pieredze IT jomā;
Tev uzticēsim
- Nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošans servisa organizēšanu;
- Vadīt struktūrvienības komandu, nosakot mērķus un uzdevumus;
- Sekmēt struktūrvienības darbības efektivitāti;
- Sadarbības koordinēšana ar citam uzņēmuma struktūram un klientiem.
- Vadīt struktūrvienības komandu, nosakot mērķus un uzdevumus;
- Sekmēt struktūrvienības darbības efektivitāti;
- Sadarbības koordinēšana ar citam uzņēmuma struktūram un klientiem.