
Kurzemes reģiona personāla vadītājs
Darba apraksts
- organizēt un kontrolēt personāla lietvedības un atlases procesus Kurzemes reģionā;
- veikt darba vietu uzraudzību un vakanto darba vietu uzskaiti reģionā;
- organizēt personāla attīstības, motivācijas un novērtēšanas procesus Kurzemes reģionā;
- koordinēt reģiona personāla inspektoru darbu;
- veicināt efektīvu sadarbību starp uzņēmuma vadību un darbiniekiem;
- nodrošināt pozitīvu kontaktu ar esošajiem un potenciālajiem darbiniekiem.
Prasības kandidātiem
- augstākā izglītība;
- LR darba likumdošanas pārzināšana;
- praktiskā pieredze un zināšanas Personāla vadības jomā;
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, MS PowerPoint, Lotus Notes);
- spēja organizēt un vadīt savā pakļautībā esošo darbinieku darbu;
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem;
- labas saskarsmes un prezentēšanas iemaņas;
- labas komunikācijas spējas.
Uzņēmums piedāvā
- dinamisku darbu stabilā uzņēmumā;
- garantētu atalgojumu;
- sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšanu;
- nelaimes gadījumu un dzīvības apdrošināšanu;
- darba vietu – Liepājā.
Cita informācija
CV un motivētus pieteikumus līdz 2007. gada 17. aprīlim lūdzam sūtīt Personāla atlases un attīstības daļai Aspazijas bulvārī 24, Rīgā, LV – 1050; fakss 7018922; e-pasts: personals@pasts.lv