Darba apraksts
- Pilnveidot un uzturēt klientu apkalpošanas standartu, tai skaitā koordinēt vizuālo materiālu izstrādi,
- Uzraudzīt klientu apkalpošanas standarta monitoringu,
- Izstrādāt tematiku un vadīt veikala sapulces, pamatojoties uz aktualitātēm klientu apkalpošanas jomā un klientu sūdzību analīzi,
- Izveidot vienotu sistēmu sūdzību reģistrēšanai.
- Uzraudzīt klientu apkalpošanas standarta monitoringu,
- Izstrādāt tematiku un vadīt veikala sapulces, pamatojoties uz aktualitātēm klientu apkalpošanas jomā un klientu sūdzību analīzi,
- Izveidot vienotu sistēmu sūdzību reģistrēšanai.
Prasības kandidātiem
{li} augstāko vai nepabeigtu augstāko izglītību,
{li} teicamas latviešu, labas krievu un vēlams angļu valodas zināšanas,
{li} pieredzi projektu organizēšanā, priekšroka kandidātiem ar pieredzi klientu apkalpošanas vadībā un projektu organizēšanā,
{li} prasmes darbā ar datoru (MS Office),
{li} loģisko un radošo domāšanu, atbildības sajūtu,
{li} izcilas komunikācijas prasmes,
{li} B kategorijas auto vadītāja apliecību.
{li} teicamas latviešu, labas krievu un vēlams angļu valodas zināšanas,
{li} pieredzi projektu organizēšanā, priekšroka kandidātiem ar pieredzi klientu apkalpošanas vadībā un projektu organizēšanā,
{li} prasmes darbā ar datoru (MS Office),
{li} loģisko un radošo domāšanu, atbildības sajūtu,
{li} izcilas komunikācijas prasmes,
{li} B kategorijas auto vadītāja apliecību.
Uzņēmums piedāvā
{li} konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas,
{li} iespēju apliecināt savas spējas interesantā un dinamiskā darbā.
{li} apmācības un karjeras izaugsmes iespējas,
{li} profesionālu un pieredzējušu kolēģu atbalstu,
{li} veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada,
{li} bezmaksas transportu no Rīgas centra un mikrorajoniem.
{li} iespēju apliecināt savas spējas interesantā un dinamiskā darbā.
{li} apmācības un karjeras izaugsmes iespējas,
{li} profesionālu un pieredzējušu kolēģu atbalstu,
{li} veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada,
{li} bezmaksas transportu no Rīgas centra un mikrorajoniem.