2023-04-13 14:47:21

Lietotāju atbalsta speciālists/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

Sakarā ar ražošanas apjomu pieaugumu un gaidāmo paplašināšanos aicinām savai komandai pievienoties lietotāju atbalsta speciālistu/-i. Darba pienākumi un atbildība:
  • Pieņemt un reģistrēt pasūtītāju (lietotāju) pieteikumus lietotāju atbalsta centra sistēmā.
  • Identificēt, izvērtēt un prioritizēt pieteikumus.
  • Sniegt konsultācijas par programmatūras funkcionalitāti.
  • Veikt pieteikto kļūdu atkārtojamības pārbaudi, dokumentēt to un pēc risinājuma piegādes veikt akceptpārbaudi.
  • Uzsākt un pārraudzīt pieteikumu risināšanas procesu.
  • Komunicēt ar pasūtītāju (lietotāju) un izstrādes komandu.
  • Uzraudzīt pieteikumu reģistru, precizēt un uzturēt aktuālo informāciju.
  • Veidot atskaites par pieteikumiem.
  • Izstrādāt/papildināt sistēmas lietotāju dokumentāciju.
  • Sagatavot apmācību materiālus un vadīt lietotāju apmācības.
  • Prasības kandidātiem

    Prasības profesionālā jomā:
  • Zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu izstrādi un to komponentēm.
  • Analītiska domāšana.
  • Teicamas MS Office lietojumprogrammas zināšanas.
  • Izpratne par sistēmas lietotāju dokumentācijas izstrādi.
  • Teicamas latviešu valodas zināšanas rakstot, labas angļu valodas zināšanas tehniskā līmenī. Par priekšrocību tiks uzskatītas:
  • Labas krievu valodas zināšanas.
  • Pieredze darbā ar sistēmām: Jira, Redmine, TFS.
  • Teicamas MS Office lietojumprogrammas zināšanas.
  • SQL DB pamatzināšanas.
  • Pieredze programmatūras testēšanā.
  • Pieredze IT sistēmu analīzē. Nepieciešamās personiskās īpašības:
  • Mērķtiecība, precizitāte un atbildība par darba rezultātu.
  • Spēja analītiski apstrādāt informāciju.
  • Spēja izvērtēt darba prioritātes un plānot darba uzdevumus.
  • Spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās un uzņemties atbildību par tiem.
  • Labas komunikācijas spējas, prasme strādāt komandā.
  • Uzņēmums piedāvā

  • Darbu stabilā un perspektīvā kompānijā.
  • Pretendenta profesionalitātei un spējām atbilstošu atalgojumu.
  • Kvalifikācijas celšanas un profesionālās sertifikācijas iespējas.
  • Sociālās garantijas.
  • Labus darba apstākļus mājīgā birojā Rīgas centrā.
  • Draudzīgu, radošu kolektīvu un interesantus ārpusdarba pasākumus. Darba vieta: Tallinas ielā 51, Rīgā Darba laiks: 9:00 - 18:00 (vai pēc vienošanās) Darba uzsākšanas laiks: Tiklīdz iespējams Pieteikuma vēstuli un CV ar norādi "Konkursam: Lietotāju atbalsta speciālists" lūdzam elektroniski. Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".