Darba apraksts
• Veikt iekšējo klientu problēmu pieteikumu saņemšanu, reģistrāciju un klasificēšanu;
• Noteikt pieteikto problēmu cēloni, sniegt konsultācijas par iespējamajiem risinājumiem, pēc iespējas cenšoties tās atrisināt jau pirmajā kontaktā ar klientu;
• Kontrolēt pakalpojumu problēmu novēršanas gaitu.
• Noteikt pieteikto problēmu cēloni, sniegt konsultācijas par iespējamajiem risinājumiem, pēc iespējas cenšoties tās atrisināt jau pirmajā kontaktā ar klientu;
• Kontrolēt pakalpojumu problēmu novēršanas gaitu.
Prasības kandidātiem
• Vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar klientu, atbalsta sniegšana pa telefonu;
• Izcilas komunikācijas prasmes;
• Precizitāte, augsta atbildības sajūta;
• Prasme pārliecināt, argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus;
• Teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
• Augsta stresa noturība;
• Orientācija uz klientu.
• Izcilas komunikācijas prasmes;
• Precizitāte, augsta atbildības sajūta;
• Prasme pārliecināt, argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus;
• Teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
• Augsta stresa noturība;
• Orientācija uz klientu.
Uzņēmums piedāvā
• Darbu dinamiskā vidē, kur novērtē izcilu kompetenci;
• Iespējas attīstībai profesionālā jomā;
• Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.
• Iespējas attīstībai profesionālā jomā;
• Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.