2023-04-13 14:47:21

Lietvedis(-e) / Biroja administrators(-e)

CVMarket.lv klients
Līdz 900 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • profesionāli koordinēt biroja ikdienas darbību;
  • organizēt informācijas, dokumentu, e-pastu un korespondences apriti, atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;
  • sagatavot, noformēt un reģistrēt lietvedības dokumentus;
  • uzņemt biroja viesus un atbildēt uz telefona zvaniem;
  • asistēt uzņēmuma vadībai un nodaļu darbiniekiem ikdienas darbā;
  • pasūtīt un pieņemt biroja ikdienas preces.
  • Prasības kandidātiem

  • augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība;
  • iepriekšēja darba pieredze dokumentu pārvaldības organizēšanā;
  • augsta precizitāte un atbildības sajūta, iniciatīva;
  • labas komunikācijas un saskarsmes spējas;
  • prasme organizēt savu darbu un strādāt patstāvīgi;
  • labas prasmes darbā ar MS Office;
  • teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas.
  • Uzņēmums piedāvā

  • labus darba apstākļus;
  • stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • papildu labumu grozu darbiniekiem;
  • pilnas slodzes darba vietu Rīgā (ar jūniju Ķekavas novadā). Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".