https://www.cvmarket.lv/181151

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #181151

Lietvedis/-e

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • Lietvedības dokumentu izstrāde, rediģēšana, un aprites kārtošana.
  • Dokumentu projektu sagatavošana.
  • Organizatoriska atbalsta sniegšana ārstniecības personālam.
  • Informācijas apkopošana un aprites organizēšana.


Prasības kandidātiem

  • Izglītība: augstākā - vēlama sociālajā jomā.
  • Vēlama darba pieredze vai izpratne par ārstniecības procesu medicīnas iestādē.
  • Teicamas valsts valodas zināšanas, angļu valodas zināšanas.
  • Teicamas datorlietotāja un biroja tehnikas lietotāja prasmes.
  • Augsta atbildības izjūta, pozitīva domāšana un stresa noturība.


Uzņēmums piedāvā

  • Interesantu un atbildīgu darbu.
  • Labus darba apstākļus.
  • Sociālās garantijas.

Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".


Darba sludinājuma numurs
#181151

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2018. gada 17. februāris
Ievadīts:
2018. gada 7. februāris

CV MARKET klients

Valsts SIA „Rīgas Psihiatrijas un narkoloģijas centrs” ir ārstniecības iestāde, kura ambulatori un stacionāri sniedz palīdzību personām ar psihiskām saslimšanām un uzvedības traucējumiem, kā arī palīdzību alkohola un narkotiku atkarības slimniekiem. Centrs veic tiespsihiatriskās ekspertīzes, narkotisko un psihotropo vielu un alkohola ietekmes ekspertīzes. Centrs ir Rīgas Stradiņa universitātes klīniskās izglītības bāze psihiatrijā un narkoloģijā.

Skatīt visu

You are applying to:
Lietvedis/-e
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!