Darba apraksts
Tava loma:
Nodrošināt kvalitatīvu un ātru klientu apkalpošanu.
Pildīt likumdošanas un darba devēja noteiktās prasības.
Sniegt klientiem informāciju par sporta spēlēm un totalizatora darbības kārtību.
Laipni un atsaucīgi atbildēt uz klientu jautājumiem, ieteikumiem vai sūdzībām.
Prasības kandidātiem
Tev piemīt:
Teicamas klientu apkalpošanas prasmes.
Spēja skaidri un profesionāli komunicēt ar klientiem.
Augsta atbildības sajūta, precizitāte, pacietība.
Labas latviešu un krievu valodas zināšanas.
Teicamas datorprasmes.
Spēja ātri strādāt arī stresa apstākļos.
Vismaz viena gada pieredze apkalpojošā sfērā.
Labas aktīvās klausīšanās prasmes - pievērst visu uzmanību tam, ko saka citi cilvēki, veltīt laiku, lai iedziļinātos teiktajā, uzdot jautājumus, kad tas ir atbilstoši.