https://www.cvmarket.lv/133781

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #133781

Loģistikas pakalpojumu pārdošanas speciālists

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • Aktīva jaunu klientu piesaiste;
  • Attiecību uzturēšana ar piesaistītajiem klientiem gan telefoniski, gan braucot uz tikšanos klātienē.


Prasības kandidātiem

  • Iepriekšēja pieredze loģistikā 2 gadi;
  • Zināšanas visos pārvadājumu veidos (galvenokārt sauszemes pārvadājumos);
  • Atbilstoša, vēlams augstākā izglītība;
  • Ar iniciatīvu apveltīta personība, kura ir spējīga mērķtiecīgi un ar augstu atbildības sajūtu pildīt darba uzdevumus;
  • Prasme precīzi un patstāvīgi plānot savu darba laiku;
  • Teicamas krievu, latviešu un angļu valodas zināšanas;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru MS Office.


Uzņēmums piedāvā

  • Pilnas slodzes darbu Mārupē, labiekārtotā birojā;
  • Iespēju profesionāli pilnveidoties;
  • Dinamisku, draudzīgu darba vidi;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu un piemaksas par plānu pārpildi.


Cita informācija

Mēs informēsim tikai atbilstošos kandidātus.


Darba sludinājuma numurs
#133781

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2013. gada 12. janvāris
Ievadīts:
2012. gada 12. decembris

CV MARKET klients

ENJOY Recruitment Klients, atpazīstams un stabils starptautisks uzņēmums, kas piedāvā dažāda veida loģistikas pakalpojumus, saistībā ar kompānijas attīstību, aicina savam profesionālajam kolektīvam pievienoties Loģistikas pakalpojumu pārdošanas speciālistu.

Skatīt visu

You are applying to:
Loģistikas pakalpojumu pārdošanas speciālists
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!