
Maksājumu pakalpojumu dienesta Zvanu centra klientu apkalpošanas operators
Darba apraksts
* izmaksu apstrāde;
* PNS pakalpojumu sniegšana;
* Maestro karšu reģistrēšana klientu kontam (autorizācija);
* sadarbība ar pasta nodaļām.
Prasības kandidātiem
* vidējā (vidējā speciālā, augstākā) izglītība;
* valsts valodas prasme (2.līmeņa A pakāpe);
* labas krievu valodas zināšanas (angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību);
* labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel) un biroja tehniku;
* precizitāte un augsta atbildības sajūta;
* labas komunikācijas spējas.
Uzņēmums piedāvā
* interesantu un dinamisku darbu stabilā uzņēmumā;
* garantētu atalgojumu.
Cita informācija
Gaidīsim CV un motivētus pieteikumus līdz 2006.gada 17.februārim Personāla attīstības daļā Aspazijas bulvārī 24, Rīgā, LV – 1050; fakss 7018823; e - pasts: personals@pasts.lv .