Darba apraksts
• Rīkoties saskaņā ar mārketinga plānu un uzturēt mārketinga stratēģiju, kas nodrošina mājaslapas izaugsmi un zīmola atpazīstamības veicināšanu;
• Plānot un veikt digitālā mārketinga kampaņas tādos kanālos kā SEO/SEM, e-pasta mārketings, sociālie mediji, display reklāmas utt.;
• Plānot un kontrolēt mārketinga budžetu;
• Sadarboties ar partneriem un kontrolēt viņu darbu;
• Sadarboties ar pārdošanas nodaļu;
• Veidot atskaites par visām digitālā mārketinga kampaņām un analizēt to rezultātus;
• Sniegt savu ieguldījumu uzņēmuma produkta uzlabošanā;
• Sekot līdzi digitālā mārketinga industrijai un rīkoties saskaņā ar izmaiņām un jaunākajām tendencēm;
• Veidot saturu uzņēmuma blogam un sociālajiem medijiem.
• Plānot un veikt digitālā mārketinga kampaņas tādos kanālos kā SEO/SEM, e-pasta mārketings, sociālie mediji, display reklāmas utt.;
• Plānot un kontrolēt mārketinga budžetu;
• Sadarboties ar partneriem un kontrolēt viņu darbu;
• Sadarboties ar pārdošanas nodaļu;
• Veidot atskaites par visām digitālā mārketinga kampaņām un analizēt to rezultātus;
• Sniegt savu ieguldījumu uzņēmuma produkta uzlabošanā;
• Sekot līdzi digitālā mārketinga industrijai un rīkoties saskaņā ar izmaiņām un jaunākajām tendencēm;
• Veidot saturu uzņēmuma blogam un sociālajiem medijiem.
Prasības kandidātiem
• Labas latviešu un angļu valodas zināšanas (gan rakstiski, gan mutiski);
• Pieredze digitālajā mārketingā vismaz 2-3 gadi;
• Labas zināšanas par mārketinga rīkiem: Google Analytics, AdWords, Facebook Ad Manager;
• Teicama izpratne par to, kā mērīt digitālā mārketinga aktivitātes un kā mārketinga darbības iespaido pārdošanas un mājaslapas rezultātus;
• Projektu vadības prasmes;
• HTML pamatzināšanas;
• PhotoShop vai cita vizuālā redaktora pamatzināšnanas;
• Vēlme mācīties un nerimstoša interese par digitālo mārketingu.
• Pieredze digitālajā mārketingā vismaz 2-3 gadi;
• Labas zināšanas par mārketinga rīkiem: Google Analytics, AdWords, Facebook Ad Manager;
• Teicama izpratne par to, kā mērīt digitālā mārketinga aktivitātes un kā mārketinga darbības iespaido pārdošanas un mājaslapas rezultātus;
• Projektu vadības prasmes;
• HTML pamatzināšanas;
• PhotoShop vai cita vizuālā redaktora pamatzināšnanas;
• Vēlme mācīties un nerimstoša interese par digitālo mārketingu.
Uzņēmums piedāvā
• Profesionālās pilnveides iespējas;
• Iespēju iegūt profesionālās zināšanas no Ringier Axel-Springer AG uzņēmumu grupas;
• Interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu;
• Tiesības pieņemt patstāvīgi lēmumus un realizēt plānus;
• Būt daļai no Baltijas mārketinga komandas;
• Konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas;
• Jaukus kolēģus Latvijā un Baltijā;
• Komandas saliedēšanās pasākumus;
• Darba vietu Rīgā.
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".