
Mārketinga vadītājs
Darba apraksts
Izstrādāt un attīstīt mārketinga stratēģiju un idejas uzņēmuma produktu virzīšanai tirgū;
veikt pakalpojumu cenu noteikšanas pētījumus, konsultēt šajos jautājumos;
noteikt tirgus potenciāla un tā tālākās attīstības tendences;
novērot uzņēmuma ārējās darbības vides attīstību un iekšējos sakaru procesus;
pētīt un analizēt konkurentus;
apzināt un analizēt klientu vajadzības;
realizēt un koordinēt mārketinga projektus.
Prasības kandidātiem
augstākā izglītība vēlama mārketingā vai biznesa vadībā;
pieredze mārketinga, sabiedrisko attiecību projektu izstrādē, koordinēšanā un izpildīšanā;
spēja vienlaicīgi koordinēt un īstenot vairākus projektus;
spēja patstāvīgi analizēt tirgus attīstības tendences, izdarīt secinājumus un pieņemt lēmumus;
teicamas komunikācijas prasmes;
labas vadītāja spējas;
labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas.
Uzņēmums piedāvā
interesantu un atbildīgu darbu;
iespēju realizēt un attīstīt savas organizatoriskās un vadītāja spējas;
kvalifikācijai un ieguldītajam darbam atbilstošu atalgojumu;
darbu draudzīgā kolektīvā.