Darba apraksts
* Organizēt, vadīt un administrēt Mārketinga, Tirdzniecības un Preču grupas nodaļu darbu un attīstību
* Veikt tirgus analīzi, apzināt nozares attīstības tendences, izstrādāt kompānijas īstermiņa un ilgtermiņa mārketinga stratēģiju.
* Uzturēt sadarbību ar piegādātājiem un reprezentēt uzņēmumu pārrunās ar ārvalstu sadarbības partneriem
* Izstrādāt produktu cenu politiku, sastādīt budžetu un veidot pārdošanas prognozes.
* Veikt tirgus analīzi, apzināt nozares attīstības tendences, izstrādāt kompānijas īstermiņa un ilgtermiņa mārketinga stratēģiju.
* Uzturēt sadarbību ar piegādātājiem un reprezentēt uzņēmumu pārrunās ar ārvalstu sadarbības partneriem
* Izstrādāt produktu cenu politiku, sastādīt budžetu un veidot pārdošanas prognozes.
Prasības kandidātiem
* Sekmīgā pieredze līdzvērtīgā amatā
* Zināšanas ekonomikā
* Zināšanas un pieredze tirdzniecībā un mārketingā
* Vadīšanas prasme, iemaņas komandas veidošanā, vadībā un motivēšana
* Prasme profesionāli vadīt pārrunas un spēja argumentēt
* Analītiskā domāšana
* Ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
* Labas datorprasmes
* Zināšanas ekonomikā
* Zināšanas un pieredze tirdzniecībā un mārketingā
* Vadīšanas prasme, iemaņas komandas veidošanā, vadībā un motivēšana
* Prasme profesionāli vadīt pārrunas un spēja argumentēt
* Analītiskā domāšana
* Ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
* Labas datorprasmes
Uzņēmums piedāvā
* Interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu augošā, savā nozarē lielākajā uzņēmumā Latvijā;
* Profesionālas un personīgas izaugsmes iespējas;
* Motivējošu un konkurētspējīgu atalgojuma un bonusu paketi (tai skaitā apmācības ārzemēs)
* Draudzīga kolektīva atbalstu.
* Profesionālas un personīgas izaugsmes iespējas;
* Motivējošu un konkurētspējīgu atalgojuma un bonusu paketi (tai skaitā apmācības ārzemēs)
* Draudzīga kolektīva atbalstu.
Cita informācija
Lūdzam sūtīt pieteikuma vēstuli un CV - cv@latakko.lv