Darba apraksts
Lyoness ir starptautiska iepirkšanās apvienība un lojalitātes programma, kas darbojas 47 valstīs pasaulē un piedāvā saviem dalībniekiem ietaupīt naudu no ikdienas pirkumiem. Lyoness Latvija aicina savai komandai pievienoties: mazo un vidējo uzņēmumu/klientu apkalpošanas speciālistu.
Darba pienākumi:
Informēt jaunos uzņēmumus par uzņēmuma Lojalitātes programmas noteikumiem, kā arī darbībām un procesiem.
Ieplānot zvanus, apmeklējumus un apmācības jaunajiem lojalitātes programmas partneriem un/vai dalībniekiem.
Atbildēšana uz klientu jautājumiem un konsultēšana klātienē, pa telefonu un e-pastā.
Dažādu problēmsituāciju risināšana, ja nepieciešams, sazinoties ar centrālo biroju.
Piedalīšanās pasākumu organizēšanā.