Darba apraksts
Lyoness ir starptautiska iepirkšanās apvienība un lojalitātes programma, kas darbojas 47 valstīs pasaulē un piedāvā saviem dalībniekiem ietaupīt naudu no ikdienas pirkumiem. Lyoness Latvija aicina savai komandai pievienoties mazo un vidējo uzņēmumu/klientu apkalpošanas speciālistu.
Darba pienākumi:
Informēt jaunos uzņēmumus par uzņēmuma Lojalitātes programmas noteikumiem, kā arī darbībām un procesiem.
Ieplānot zvanus, apmeklējumus un apmācības jaunajiem lojalitātes programmas partneriem un/vai dalībniekiem.
Atbildēšana uz klientu jautājumiem un konsultēšana klātienē, pa telefonu un e-pastā.
Dažādu problēmsituāciju risināšana, ja nepieciešams, sazinoties ar centrālo biroju.
Piedalīšanās pasākumu organizēšanā.