
- Savlaicīga un precīza dokumentu apstrāde
- Ienākošo/izejošo dokumentu reģistrācija un apstrāde
- Lietvedības dokumentu sagatavošana
- Līgumu ievadīšana grāmatvedības datorprogrammā (Dynamic NAV)
- Komunikācijas uzturēšana ar uzņēmuma klientiem: e-pasts, tālrunis
- Kārtības uzturēšana ofisa telpās, ofisam nepieciešamo lietu sagāde, viesu uzņemšana
- Kā arī citu vadības uzdoto pienākumu izpilde
- Vidējā speciālā izglītība lietvedībā, ekonomikā vai grāmatvedībā;
- Teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos;
- Pieredze lietvedībā vai grāmatvedībā;
- Ļoti labas iemaņas darbā ar datoru: MS Office, Outlook. Iemaņas darbā ar Dynamics NAV vai Axapta tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Spēja ātri apgūt jaunas prasmes;
- Augsta atbildības sajūta;
- Ļoti labas komunikācijas spējas, godīgums, precizītāte, ātra dokumentu apstrāde.
- darbu starptautiskā uzņēmumā;
- sociālās garantijas;
- stabilu atalgojumu.
CV un pieteikuma vēstules lūdzam sūtīt uz faksu: 63080696 vai uz e-pastu info(at)agerona.lv
Mēs informēsim tikai atbilstošos kandidātus.
Rapšu un graudu iepirkšanas kompānija.
Savam draudzīgajam un profesionālajam kolektīvam aicinām pievienoties.