Darba apraksts
Vai esi komunikabls, pozitīvs, ar augstu atbildības sajūtu? Tad mēs meklējam tieši Tevi!
Darba pienākumi:
profesionāla biroja ikdienas darba nodrošināšana;
laipna apmeklētāju, klientu sagaidīšana, ienākošo telefona zvanu, e-pastu un korespondences koordinēšana;
lietvedības kārtošana, kompānijas iekšējo dokumentu reģistrācija, kontrole;
atbalsts kolēģiem.
Prasības kandidātiem
Prasības:
prasme komunicēt ar klientiem;
latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
prasme strādāt ar datoru labā lietotāju līmenī (MS Office);
augsta atbildības sajūta, iniciatīva un precizitāte;
komunikabla un atvērta personība;
spēja strādāt komandā, kā arī patstāvīgi un risināt stresa situācijas.
Uzņēmums piedāvā
Mēs piedāvājam
Stabilu darba algu;
Sociālās garantijas;
Interesantu, dinamisku darbu jaukā kolektīvā;
Darba laiks (no pirmdienas līdz piektdienai) 9:00-18:00.
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".
CV sūtīt līdz 2017.gada 1.februarim uz e-pastu ar norādi „Vakance Ofisa menedžeris”.
Informējam, ka sazināsimies ar pretendentiem/-ēm, kuri/-as tiks aicināti/-as uz pretendentu atlases nākamo kārtu.