Ogres novada pašvaldība (reģ. Nr. 90000024455) izsludina konkursu uz:
Konkursa mērķis – noskaidrot un izvirzīt Ogres novada pārvaldes vadītāja un vadītāja vietnieka amatam atbilstošāko kandidātu, lai nodrošinātu novada attīstību un pašvaldības sniegto pakalpojumu pieejamību novada pagastos un novada pilsētās, īstenojot Ogres novada pašvaldības stratēģijā un attīstības plānošanas dokumentos, kā arī pārvaldes nolikumā tai noteiktos uzdevumus.
Galvenie pārvaldes vadītāja amata pienākumi:
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
Dokumentus ar norādi “Pieteikums Ogres novada pašvaldības ______ (norāda tās pārvaldes nosaukumu, uz kuru vadītāja vai vadītāja vietnieka amatu pretendē) pārvaldes vadītāja / vadītāja vietnieka amatam” jāiesniedz elektroniski (sadaļā "Pieteikties") līdz 2022. gada 18. februārim ieskaitot.
Tālrunis uzziņām 65068762 (Personālvadības nodaļa).
Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti konkursa norises procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšana. Ogres novada pašvaldības pārvaldes vadītāja un vadītāja vietnieka pretendentu atlases un izvērtēšanas procesu nodrošina ar Ogres novada pašvaldības izpilddirektora rīkojumu izveidota komisija.
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.