Darba apraksts
1) Darbs maiņās (diennakts) ar iespēju sākuma periodā (apmācību periods) strādāt arī normālo darba laiku ( darba dienas no 9:00 līdz 18:00)
2) Ienākošo zvanu apkalpošana un informācijas sniegšana klientiem
3) Laipna un kvalitatīva klientu apkalpošana
4) Kasiera pienākumu pildīšana
4) Informācijas apstrāde datorsistēmās
2) Ienākošo zvanu apkalpošana un informācijas sniegšana klientiem
3) Laipna un kvalitatīva klientu apkalpošana
4) Kasiera pienākumu pildīšana
4) Informācijas apstrāde datorsistēmās
Prasības kandidātiem
1) Būt precīzam un spējai strādāt ar lielu informācijas apjomu
2) Būt mērķtiecīgam un uz risinājumu vērstam
3) Labas latviešu un krievu valodas zināšanas (sarunvalodas)
4) Vēlams angļu valodas zināšanas
5) Būt prasmīgam datora lietotājam
6) Pieredze klientu apkalpošanā un kases aparāta pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
2) Būt mērķtiecīgam un uz risinājumu vērstam
3) Labas latviešu un krievu valodas zināšanas (sarunvalodas)
4) Vēlams angļu valodas zināšanas
5) Būt prasmīgam datora lietotājam
6) Pieredze klientu apkalpošanā un kases aparāta pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
Uzņēmums piedāvā
1) Darbu vienā no vadošajiem nozares uzņēmumiem
2) Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
3) Mūsdienīgu un komfortablu darba vidi starptautiskā uzņēmumā
4) Zinošu kolēģu atbalstu
2) Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
3) Mūsdienīgu un komfortablu darba vidi starptautiskā uzņēmumā
4) Zinošu kolēģu atbalstu