Darba apraksts
- Pasūtījumu pieņemšana un apstrāde;
- Zaķumuižas ūdens produktu un pakalpojumu pārdošana pa tālruni gan
jauniem, gan esošajiem klientiem (ienākošie zvani);
- Profesionālu konsultāciju sniegšana klientiem par produkciju;
- Administratīvās dokumentācijas sagatavošana;
- Klientu datu ievade un apstrāde.
- Zaķumuižas ūdens produktu un pakalpojumu pārdošana pa tālruni gan
jauniem, gan esošajiem klientiem (ienākošie zvani);
- Profesionālu konsultāciju sniegšana klientiem par produkciju;
- Administratīvās dokumentācijas sagatavošana;
- Klientu datu ievade un apstrāde.
Prasības kandidātiem
- Ne mazāk kā 2 gadu pieredze darbā zvanu centrā – pasūtījumu
pieņemšana/klientu konsultēšana;
- Vēlama pieredze pārdošana (telemārketingā),
- Precizitāte dokumentu noformēšanā un labas datorzināšanas;
- Pieredze darbā ar datu ievadīšanu un apstrādi uzskaites programmā
(pieredze ar programmu 1C tiks uzskatīta par priekšrocību);
- Labas latviešu un krievu valodu zināšanas, vēlamas angļu valodas
zināšanas;
- Augsta stresa noturība;
- Teicamas komunikācijas prasmes, pozitīva attieksme un sabiedriskums.
pieņemšana/klientu konsultēšana;
- Vēlama pieredze pārdošana (telemārketingā),
- Precizitāte dokumentu noformēšanā un labas datorzināšanas;
- Pieredze darbā ar datu ievadīšanu un apstrādi uzskaites programmā
(pieredze ar programmu 1C tiks uzskatīta par priekšrocību);
- Labas latviešu un krievu valodu zināšanas, vēlamas angļu valodas
zināšanas;
- Augsta stresa noturība;
- Teicamas komunikācijas prasmes, pozitīva attieksme un sabiedriskums.
Uzņēmums piedāvā
- Patīkamu un atsaucīgu kolektīvu;
- Konkurētspējīgu atalgojumu;
- Sociālās garantijas.
- Konkurētspējīgu atalgojumu;
- Sociālās garantijas.