Darba apraksts
* sazināšanās ar klientiem, izmantojot dažādus komunikācijas kanālus (telefons, fakss, e-pasts, pasts, SMS, internets);
* preču un pakalpojumju pārdošana pa telefonu.
Prasības kandidātiem
* latviešu, krievu un vēlamas angļu vai vācu valodas zināšanas,
* prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, interneta pārlūkprogramas)
* prasme analītiski domāt un patstāvīgi risināt problēmas,
* pozitīva un laipna attieksme pret klientiem,
* spēja ātri apgūt informāciju un tehnoloģijas,
* labas komunikācijas spējas,
* vēlama pieredze klientu apkalpošanā.
Uzņēmums piedāvā
* interesantu un atbildīgu darbu klientu apkalpošanas jomā profesionālā un draudzīgā kolektīvā,
* progresīvu atalgojumu, prēmijas un sociālās garantijas,
* lielisku iespēju savienot darbu ar mācībām,
* zināšanu papildināšanas un izaugsmes iespējas.