https://www.cvmarket.lv/166112

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances

Parādu piedziņas administrātoru/-i

CV MARKET KLIENTS

Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba sludinājuma numurs 166112

Darba sludinājuma numurs

166112

Darba apraksts

  • Kvalitatīva klientu apkalpošana un konsultēšana;
  • Individuālas pārrunas ar klientiem pa tālruni un ar elektroniskās sarakstes starpniecību.


Prasības kandidātiem

  • Komunikācijai atvērta un radoša personība;
  • Proti un vēlies kontaktēties ar cilvēkiem;
  • Ar atbildības sajūtu izturies pret saviem darba pienākumiem;
  • Labi pārzini latviešu un krievu valodu;
  • Ar darba pieredzi klientu apkalpošanā/ pārdošanā;
  • Ar labām iemaņām darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, interneta pārlūkprogrammas).


Uzņēmums piedāvā

  • Pēc apmācības un pierādot sevi, iespēju strādāt attālināti no jebkura Latvijas novada (no mājām);
  • Darba samaksu, kura ir atkarīga no Taviem rezultātiem: garantētais fiksētais atalgojums 700 EUR (brutto) un mainīgā daļa (bez apjoma ierobežojuma).
Zināšanai, lai Tev būtu kur tiekties: labāko darbinieku algas ir 1400 EUR (brutto) un vairāk;
  • Stabilu darbu;
  • Sociālās garantijas;
  • Jaukus kolēģus;
  • Un garšigu kafiju ofisā Rīgas centrā

Mēs neradām problēmas, mēs palīdzam viņas atrisināt!

Pierādot sevi - audz un attīsties kopā ar mums!

Ja esi pozitīvi domājošs, atbildīgs, gaidīsim tieši Tevi savā komandā - cv@piedzinascentrs.lv



Informācija par darba sludinājumu

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Sludinājums publicēts līdz:
2016. gada 6. augusts
Ievadīts:
2016. gada 8. jūlijs

CV MARKET KLIENTS

SIA „Parādu uzraudzības Centrs Castovanni” ir starptautisks, strauji augošs, licencēts uzņēmums, kas nodarbojas parādu piedziņas jomā.
Mūsu mērķis - palīdzēt cilvēkam atrast risinājumu un sakārtot savas saistības ar mazākiem morāliem un materiāliem zaudējumiem.
Mūsu bagātība ir darbinieki, kuri strādā maksimāli korekti, māk izvērtēt katru debitora lietu un pieņemt pareizu lēmumu.