Darba apraksts
• Lietišķā sarakste un saziņa ar klientiem – telefons “cold calls” (“ausktie zvani”) , e-pasts, lietišķās tikšanās
• Klientu atbalsts un monitorings, klientu apkalpošanas kvalitātes un efektivitātes kontrole
• Datu rūpīga ievade uzņēmuma programmā.
• Darbs ar klientu pasūtījumiem - pasūtījumu pieņemšana un koordinēšana, debitoru parādu kontrole
• Tikšanos organizēšana starp klientiem un tirdzniecības aģentiem
• Asistēšana pārdošanas speciālistam, uzņēmuma iekšējo atskaišu aizpildīšana
• Klientu atbalsts un monitorings, klientu apkalpošanas kvalitātes un efektivitātes kontrole
• Datu rūpīga ievade uzņēmuma programmā.
• Darbs ar klientu pasūtījumiem - pasūtījumu pieņemšana un koordinēšana, debitoru parādu kontrole
• Tikšanos organizēšana starp klientiem un tirdzniecības aģentiem
• Asistēšana pārdošanas speciālistam, uzņēmuma iekšējo atskaišu aizpildīšana
Prasības kandidātiem
• Augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību
• Teicamas latviešu un krievu valoda zināšanas.
• Pieredze pārdošanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
• Augstā atbildības sajūta, precizitāte, godīgums
• Teicamas latviešu un krievu valoda zināšanas.
• Pieredze pārdošanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
• Augstā atbildības sajūta, precizitāte, godīgums
Uzņēmums piedāvā
• Konkurētspējīgu atalgojumu plus pievilcīgu bonusu sistēmu, atkarībā no Jūsu pārdošanas apjoma;
• Interesantu, dinamisku darba vidi draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā;
• Iespēju profesionāli pilnveidoties un attīstīties;
Gaidīsim Jūsu pieteikumu!
Mēs augsti novērtējam katru pieteikumu, bet lūdzam ņemt vēra, ka sazināsimies ar otrās kārtas kandidātiem/-ēm!
• Interesantu, dinamisku darba vidi draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā;
• Iespēju profesionāli pilnveidoties un attīstīties;
Gaidīsim Jūsu pieteikumu!
Mēs augsti novērtējam katru pieteikumu, bet lūdzam ņemt vēra, ka sazināsimies ar otrās kārtas kandidātiem/-ēm!