https://www.cvmarket.lv/55788

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #55788

PĀRDOŠANAS VADĪTĀJS/-A

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

Tirdzniecības iekārtu – POS sistēmu, kases aparātu un nepieciešamo perifērijas iekārtu pārdošana.
Darba pienākumos ietilps jaunu klientu piesaiste, piedāvājumu un līgumu sagatavošana, sadarbība ar esošajiem klientiem.


Prasības kandidātiem

  • Augstākā vai vidējā speciālā izglītība;
  • 2-3 gadu darba pieredze IT un elektronikas jomā (pieredze pārdošanas darbā, saistībā ar POS sistēmām vai citām tirdzniecības IT vai elektronikas iekārtām, tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • Latviešu, krievu un angļu valodu zināšanas;
  • Personiskās īpašības – komunikabilitāte, mērķtiecība, spēja plānot savu laiku, izšķirt prioritātes un pozitīvs skatījums uz dzīvi.


Uzņēmums piedāvā

  • Interesantu darbu;
  • Izaugsmes un karjeras iespējas profesionālā un draudzīgā kolektīvā.


Cita informācija

CV un motivācijas vēstuli ar norādi "Pārdošanas vadītājs" sūtiet uz e-pastu: personnel.lv@new-vision.com līdz 2010. gada 17. jūnijam.

Informēsim tikai atlasītos kandidātus.


Darba sludinājuma numurs
#55788

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2010. gada 17. jūnijs
Ievadīts:
2010. gada 4. jūnijs

CV MARKET klients

Kompānija New Vision darbojas jau vairāk kā 16 gadus un ir viena no vadošajām IT kompānijām, kuras ievieš specializētus IT risinājumus tirdzniecības un viesmīlības nozares uzņēmumos Lietuvā, Latvijā un Igaunijā.

Skatīt visu

You are applying to:
PĀRDOŠANAS VADĪTĀJS/-A
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!