
- pieņemt, pārbaudīt un apkopot pašvaldību pārskatus
- piedalīties budžeta izpildes un finanšu pārskatu sagatavošanā
- piedalīties "Pašvaldību budžetu pārskati" programmatūras izmaiņu ieviešanā
- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finansēs
- darba pieredze finanšu vai grāmatvedības jomā
- labas datorprasmes
- vēlamas angļu valodas zināšanas finanšu sfērā
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- analītiska domāšana
- komunikabilitāte, iniciatīva un spēja strādāt komandā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- mācību iespējas profesionālai izaugsmei
- motivējošu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Personāla departamentam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919; e-pasts: personals@kase.gov.lv
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša iestāde, kas no valsts budžeta ieņēmumiem asignē un veic maksājumus noteiktiem mērķiem, veic valsts budžeta izpildes un uzskaites, kā arī valsts parāda vadības funkcijas.