https://www.cvmarket.lv/151721

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #151721

Pasažieru apkalpošanas aģenta asistents/-e

CV MARKET klients
Rīgas rajons
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • Veikt pasažieru kustības uzraudzību lidlauka teritorijā no/uz gaisa kuģiem
  • Veikt neregulāro lidojumu pasažieru un bagāžas reģistrāciju un pasažieru sēdināšanu
  • Organizēt pasažieru plūsmu pie reģistrācijas galdiem un asistēt pasažieriem pie interneta reģistrācijas kioskiem
  • Organizēt un veikt ielidojošo reisu pasažieru sagaidīšanu un pavadīšanu
  • Kontrolēt iekāpšanas karšu, bagāžas reģistrācijas birku un pasažieru sarakstu nepieejamību nepiederošām personām
  • Kontrolēt pasažieru rokas bagāžas atbilstību a/k rokas bagāžas standartiem pasažieru iekāpšanas laikā
  • Pieņemt maksājumus no pasažieriem par rokas bagāžas neatbilstību, papildus bagāžas vienībām un citus maksājumus


Prasības kandidātiem

  • Izglītība: vidējā
  • CHD kases aparāta lietošanas sertifikāts
  • Maksājumu karšu programmas ”POS-terminal” sertifikāts
  • Darba pieredze klientu apkalpošanas jomā
  • Teicamas mutiskas un rakstiskas zināšanas latviešu un angļu valodā
  • Labas mutiskas krievu valodas zināšanas
  • Prasme izmantot darbā datorprogrammas: MS Office vide – lietotāja līmenī
  • Teicamas saskarsmes prasmes
  • Citas prasības: precizitāte, spēja strādāt ātri, augstas darbaspējas, vērīgums, komunikabilitāte, vēlme mācīties, izlēmīgums, gatavība uzņemties atbildību, orientēšanās uz klientu apkalpošanu, prasme izvērtēt prioritātes, spēja strādāt komandā un sadarboties, lojalitāte, spēja strādāt spriedzes (stresa) apstākļos un neordinārās situācijās


Uzņēmums piedāvā

  • Darbu mūsdienīgā stabilā uzņēmumā
  • Iespēju sniegt savu ieguldījumu uzņēmuma attīstībā un gūt pieredzi starptautiskā vidē
  • Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
  • Regulāras apmācības un profesionālo izaugsmi
  • Atalgojums: pirmo apmācību mēnesi darba samaksa 2.28 EUR/st., ar otro mēnesi 3.44 EUR/st. (pirms nodokļu nomaksas)
  • Darbs maiņās: summētais nepilnais darba laiks
  • Stundās, kad nekursē sabiedriskais transports, Lidosta nodrošina transportu nokļūšanai no/uz darbu Rīgas robežās un Jūrmalā (darbs var sākties 04:00)


! Lūdzu ņemt vērā, ka pretendentam tiks veikta iepriekšējās darbības pārbaude, kā arī tiks ievēroti ierobežojumi, kas saskaņā ar likuma "Par aviāciju" 57.1 panta ceturto daļu liedz pretendentu pieņemt darbā.

Pretendentu pieteikšanās termiņš līdz 2014. gada 3.novembra plkst. 08:00.
Darbā stāšanās datums: 11.11.2014.

Lūdzu iesniegt CV un pieteikuma vēstuli izvērsti raksturojot savas zināšanas un prasmes ar norādi ”Pasažieru apkalpošanas aģenta asistents/-e” sūtot elektroniski vakance(at)riga-airport.com personāla atlases speciālistei Elīnai Vaivodei (tel.nr. 22007313; 67207563).

Ja pretendents nesaņem atbildi līdz 2014. gada 5. novembrim, tas nozīmē, ka viņš attiecīgo atlases kārtu nav izturējis.

Sazināsimies tikai ar nākamajai atlases kārtai izvirzītajiem kandidātiem.


Darba sludinājuma numurs
#151721

Atrašanās vieta:
Rīgas rajons
Darba amata apraksts:
nepilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks (darbs maiņās)
Sludinājums publicēts līdz:
2014. gada 3. novembris
Ievadīts:
2014. gada 29. oktobris

CV MARKET klients

Pasažieru apkalpošanas nodaļas darbinieki veic izlidojošo pasažieru un bagāžas reģistrāciju lidojumam, sēdināšanu gaisa kuģī, ceļojuma dokumentu kontroli, ielidojošo pasažieru sagaidīšanu, tranzīta pasažieru apkalpošanu, nepienākušās vai bojātās bagāžas noformēšanu un piegādes organizēšanu, pieņem samaksu no pasažieriem par noteiktajiem papildus pakalpojumiem.

Skatīt visu

You are applying to:
Pasažieru apkalpošanas aģenta asistents/-e
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!