Pārstāvēt klientu aviolīnijas visā pasažieru apkalpošanas procesa laikā.
Pasažieru un pasažieru bagāžas reģistrēšana saskaņā ar klientu aviolīnijas prasībām un uzņēmuma procedūrām.
Pasažieru dokumentu (vīzu) pārbaude saskaņā ar pasažiera galamērķi.
Rindu regulēšana reģistrācijas zonā.
Pasažieru iekāpšanas procesa koordinēšana.
Prasības kandidātiem
Vēlme strādāt pasažieru apkalpošanas sfērā un pozitīva attieksme.
Spēja strādāt paaugstināta stresa vidē un labas problēmu risināšanas prasmes.
Ļoti labas komunikācijas prasmes.
Precizitāte un atbildības sajūta.
Teicamas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas.
Spēja strādāt maiņu darbu.
Uzņēmums piedāvā
Interesantu un dinamisku darba pieredzi strauji augošā uzņēmumā.
Izaugsmes iespējas uzņēmuma iekšienē.
Konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas.
Transportu uz lidostu un no lidostas laikā, kad nekursē sabiedriskais transports.
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".
Jautājumi un atbildes
Kā uzdot jautājumu?
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
Nosūti draugam
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.