2023-04-13 14:47:21

Pasažieru apkalpošanas aģents/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

  • Pārstāvēt klientu aviolīnijas visā pasažieru apkalpošanas procesa laikā.
  • Pasažieru un pasažieru bagāžas reģistrēšana saskaņā ar klientu aviolīnijas prasībām un uzņēmuma procedūrām.
  • Pasažieru dokumentu (vīzu) pārbaude saskaņā ar pasažiera galamērķi.
  • Rindu regulēšana reģistrācijas zonā.
  • Pasažieru iekāpšanas procesa koordinēšana.
  • Prasības kandidātiem

  • Vēlme strādāt pasažieru apkalpošanas sfērā un pozitīva attieksme.
  • Spēja strādāt paaugstināta stresa vidē un labas problēmu risināšanas prasmes.
  • Ļoti labas komunikācijas prasmes.
  • Precizitāte un atbildības sajūta.
  • Teicamas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas.
  • Spēja strādāt maiņu darbu, agri sākt un vēlu beigt.
  • Iespēja uzsākt darbu un apmācību 05.03.2018.
  • Uzņēmums piedāvā

  • Interesantu un dinamisku darba pieredzi strauji augošā uzņēmumā.
  • Apmācību kvalifikācijai.
  • Izaugsmes iespējas uzņēmuma iekšienē.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas, kā arī profesionālās izaugsmes iespējas.
  • Transportu uz lidostu un no lidostas laikā, kad nekursē sabiedriskais transports.
  • Darba uzsākšana 05.03.2018. INFORMĒJAM, ka atlases kārtu izturējušiem pretendentiem tiks veikta iepriekšējās darbības pārbaude un tiks ievērotas prasības ierobežojumiem darba tiesisko attiecību nodibināšanai, saskaņā uz likuma "Par aviāciju" 57.1.panta ceturto daļu. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies tikai ar vakancei atbilstošākajiem kandidātiem! Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".