Pārstāvēt klientu aviolīnijas visā pasažieru apkalpošanas procesa laikā.
Pasažieru un pasažieru bagāžas reģistrēšana saskaņā ar klientu aviolīnijas prasībām un uzņēmuma procedūrām.
Pasažieru dokumentu (vīzu) pārbaude saskaņā ar pasažiera galamērķi.
Rindu regulēšana reģistrācijas zonā.
Pasažieru iekāpšanas procesa koordinēšana.
Prasības kandidātiem
Vēlme strādāt pasažieru apkalpošanas sfērā un pozitīva attieksme.
Spēja strādāt paaugstināta stresa vidē un labas problēmu risināšanas prasmes.
Ļoti labas komunikācijas prasmes.
Precizitāte un atbildības sajūta.
Teicamas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas.
Spēja strādāt maiņu darbu.
Iespēja uzsākt darbu un apmācību šī gada 8. augustā
Uzņēmums piedāvā
Interesantu un dinamisku darba pieredzi strauji augošā uzņēmumā.
Apmācību kvalifikācijai.
Izaugsmes iespējas uzņēmuma iekšienē.
Konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas, kā arī profesionālās izaugsmes iespējas.
Transportu uz lidostu un no lidostas laikā, kad nekursē sabiedriskais transports.
Nelaimes gadījumu apdrošināšanu no 1. darbības dienas.
INFORMĒJAM, ka atlases kārtu izturējušiem pretendentiem tiks veikta iepriekšējās darbības pārbaude un tiks ievērotas prasības ierobežojumiem darba tiesisko attiecību nodibināšanai, saskaņā uz likuma "Par aviāciju" 57.1.panta ceturto daļu.
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".
Jautājumi un atbildes
Kā uzdot jautājumu?
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
Nosūti draugam
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.