2023-04-13 14:47:21

Pasažieru apkalpošanas aģents/-e

CVMarket.lv klients
700 - 725 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

• Veikt pasažieru un bagāžas reģistrāciju lidojumam
• Veikt pasažieru ceļojuma dokumentu pārbaudi
• Veikt pasažieru sēdināšanas procesu un uzraudzīt pārvietošanos lidlauka teritorijā
• Sniegt pasažieriem nepieciešamo informāciju par lidojumu
• Sniegt informāciju publiskajā apziņošanas sistēmā
• Sadarboties ar citām uzņēmuma struktūrvienībām

Prasības kandidātiem

• Ne zemāk kā vidējā izglītība
• Darba pieredze klientu apkalpošanas jomā
• Teicamas valsts valodas zināšanas
• Labas mutiskas un rakstiskas angļu valodas zināšanas
• Labas mutiskas krievu valodas zināšanas
• Prasme izmantot darbā datorprogrammas: MS Office vide – lietotāja līmenī
• Teicamas saskarsmes prasmes
• Citas prasības: precizitāte, spēja strādāt ātri, augstas darbaspējas, vērīgums, komunikabilitāte, vēlme mācīties, izlēmīgums, gatavība uzņemties atbildību, orientēšanās uz klientu apkalpošanu, prasme izvērtēt prioritātes, spēja strādāt komandā un sadarboties, lojalitāte, spēja strādāt spriedzes (stresa) apstākļos un neordinārās situācijās.

Uzņēmums piedāvā

• Darbu mūsdienīgā stabilā uzņēmumā
• Iespēju sniegt savu ieguldījumu uzņēmuma attīstībā un gūt pieredzi starptautiskā vidē
• Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
• Regulāras apmācības un profesionālo izaugsmi
• Atalgojums: pirmo apmācību mēnesi darba samaksa 2.28 EUR/stundā, ar otro mēnesi 4.34 EUR/stundā (pirms nodokļu nomaksas)
• Darba laiks: summētais nepilnais darba laiks (darbs maiņās, saskaņā ar mēneša grafiku, maiņas var sākties no plkst.: 4:00, stundās kad nekursē sabiedriskais transports, Lidosta nodrošina nokļūšanu no/uz darbu Rīgas rajona robežās un Jūrmalā).

! Lūdzu ņemt vērā, ka pretendentam tiks veikta iepriekšējās darbības pārbaude, kā arī tiks ievēroti ierobežojumi, kas saskaņā ar likuma "Par aviāciju" 57.1 panta ceturto daļu liedz pretendentu pieņemt darbā.