https://www.cvmarket.lv/9523

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #9523

Pasažieru apkalpošanas aģents

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

-Veikt pasažieru un bagāžas reģistrāciju, pārbaudot pasažieru ceļojuma dokumentus;
-Veikt pasažieru pavadīšanu uz un no lidmašīnām caur lidostas kontrolēm, uz ielidošanas zāli, ievērojot aviokompāniju prasības;
-Sadarboties ar lidostas aviodrošības, lidojumu koordinatoru, dispečeru dienestiem.


Prasības kandidātiem

- vismaz vidējā izglītība;
- labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas;
- labas datorlietotāja iemaņas;
- precizitāte darbu izpildē un augsta atbildības izjūta;
- komunikabilitāte, atsaucīga un labvēlīga attieksme pret klientu.


Uzņēmums piedāvā

Piedāvājam interesantu darbu augošā uzņēmumā, profesionālās izaugsmes un apmācības iespējas.


Cita informācija

Pretendentus lūdzam pieteikties līdz 2005. gada 30.novembrim, sūtot savu CV un pieteikuma vēstuli ar norādi uz kādu amatu pretendējat:

pa pastu - Lidosta “Rīga” 10/1, Mārupes pag., Rīgas raj., LV 1053, Latvija;
pa faksu – 7211767;
pa e-pastu – i.rame@riga-airport.com.

Ja līdz 2005.gada 9.decembrim pretendents nesaņem atbildi, tas nozīmē, ka viņš attiecīgo atlases kārtu nav izturējis.


Darba sludinājuma numurs
#9523

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pagaidu darbs (darbs maiņās)
Alga: No 200 €/mēn Pirms nodokļu nomaksas
Sludinājums publicēts līdz:
2005. gada 30. novembris
Ievadīts:
2005. gada 22. novembris

CV MARKET klients

Skatīt visu

You are applying to:
Pasažieru apkalpošanas aģents
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!